Thursday, October 13, 2016

Tae Kwon Do

Tae Kwon Do / opleiding plan vir die Amerikaanse Ope advertensie VRAAG: Hallo, Ek berei 'n weeklikse opleiding plan in voorbereiding vir die Amerikaanse Ope 2012 in Februarie in die ultra-afdeling 33-39 en 40-49. Is daar 'n monster opleidingsprogram en voeding plan op enige plek op die internet? Ek het probeer om Google rondom maar kon niks vind nie. Dankie by voorbaat vir jou insette. ANTWOORD: Hi! Kan jy vir my meer inligting oor jou situasie en opleiding tot op hierdie punt? Wat gewig afdeling? Is jy gaan om gewig te sny? Het jy nodig het om gewig te verloor? Ook, ek moet jou vaardigheid vlak in TKD en opleiding in die gimnasium te leer ken. Is jy tans op 'n TKD skool? Hoeveel opleiding doen jy nou? TKD, kruis opleiding, cardio, ens Hoe meer spesifiek jy is, hoe beter ek kan jou help. As jy op soek na 'n volledige en persoonlike plan, kan ons bepaal dat vir jou. Jy kan ons kontak by infotrinitybody of 404.966.5425 Ek sien uit daarna om te help jy. Begin Sterk, voltooi Sterker! Vraag: Ek het net 'n paar wenke vir my begin kry met my opleiding plan. Ek is 'n derde graad swart gordel en is tans onderrig by 'n plaaslike TKD skool. Dit is wat ek begin doen op 'n daaglikse basis: - Run (met onreëlmatige ritme) alledaagse tot 2 myl. - Spring tou - Sprint (twee keer 'n week) - Behendigheid bore - 4 stelle - Skop die swaar sakke - 5 stelle van 3 min / stel - Lifting gewig (een keer per week) - Kruis opleiding - tot 5 myl (een keer per week) Ek tans in die kondisionering fase en ek is op soek om te sien van daar 'n monster TKD wtf opleidingsprogram daar buite. Ek is 149 pond en ek nie seker op hierdie punt as ek sal meeding in die veer (149lbs en onder) of warboel gewig 149lbs-172lbs. Die probleem is hulle soms kombineer die twee gewigsklasse so ek is nie seker of ek beter af gewin 10lbs in net in die warboel gewig. Na 'n paar dae om rond te kyk vir meer inligting op die internet oor opleidingsprogramme vir TKD, kon ek nie iets wat ek sou gebruik vir my atlete vind. Dit blyk uit die inligting wat jy my gegee het dat jy 'n goeie idee van die sport spesifieke opleiding en kompetisie bore wat nodig is vir 'n opleidingsprogram. As 'n TKD atleet en afrigter myself, ek het honderde boeke oor opleidingsprogramme en tegnieke. Ek beveel 'n boek genaamd "Sport Spoed" deur Bob Wyk en George Dintiman. Kry die 3de uitgawe indien moontlik. Dit, is die nuutste weergawe uit, dink ek. Ek weet Bob Wyk daarvan dat 'n Advocare verspreider en sy benadering en navorsing in hierdie boek is fantasties vir iemand wat probeer om 'n afgeronde program saam te stel. Soos vir baie van die boeke daar buite, beteken dit nie iets spesifiek om TKD ontwikkeling het, as jy hulp nodig het met wat nodig het, kan ek help langs die pad. Maar julle lees die boek, ek dink jy sal in staat wees om ten volle te verstaan ​​die verskillende dinamika van spoed en krag opleiding en in staat wees om iets saam langs die pad sit en kry 'n opvoeding. Ons het 'n paar van die idees wat in hierdie boek vir ons TKD opleidingsprogram sedert 2003. Ons bring huis nasionale medaljes elke jaar. As jy enige ander vrae het of hulp nodig het in die boek, laat my asseblief weet. BTW - Ons kan loop in mekaar by die Open. Indien nie, baie geluk! Nogmaals dankie vir die vraag. Begin Sterk, voltooi Sterker!


No comments:

Post a Comment