Saturday, October 8, 2016

Ryg Akademie Van Finansiële Trading

Draad: Akademie vir Finansiële Trading Aansluit Datum Oktober 2013 Posts 1 Ek wil graag my feeback op AcademyFT ek ingeskryf op die Groupon deal en het aan te meld vir die uiteindelike handelaars program voeg. Ek het die kursus gevind baie insiggewend die aanwyser wat is opgedateer saam met 'n handel sorteerder het baie nuttig wees. Sommige punte om in gedagte te hou is dat wanneer jy inskryf dit verskaf 'n leeftyd van ondersteuning d. w.z in staat is om weer in te skryf op die baan teen geen ekstra koste. beskikbaar slegs gemaak word ek Häme persoonlik ek het deur die UTP natuurlik gegaan 2-3 keer as gevolg van die lewendige interaksie en nuwe vrae wat kry deur ander deelnemers. Is ek die voltooide artikel. absoluut nie, maar van waar ek was 18 maande gelede het ek opgedoen het kennis en ervaring. Die ondersteuning wat deur AcademyFT toe Ek hulle gekontak het eerste klas, veral wanneer daar 'n probleem installering van die aanwyser is nie. Soos met die meeste dinge in die lewe jy hoef gewoonlik kry niks vir vrye en ek voel die geld vir die kursus was 'n goeie waarde. Die algemeen is ek baie tevrede met die diens en in hierdie dag en ouderdom die meeste maatskappye nou staatmaak op die verskaffing van 'n goeie diens om voort te gaan. Sou ek reccommend hulle na 'n vriend my eerlike antwoord is Ja ek sou as gevolg van my eie ervaring. Maar elkeen na hul eie. Soos webwerwe soos Trip Advisor toe ek 'n goeie diens ontvang ek 'n boodskap nou my terugvoer en ook wanneer ek 'n swak diens ontvang ek doen dieselfde. Mense kan hulle normaalweg gelees deur die algemene algehele terugvoer en indien die maatskappy kry 'n goeie telling algehele jy gewoonlik weet dat hulle ordentlike om te gaan met. Hou aan met die goeie werk Mark Drury Geredigeer deur joedr116; 2014/10/04 by 08:37. Rede: Typo Draad: Akademie vir Finansiële Trading Akademie van Finansiële Trading Ek is redelik nuut in hierdie en op die oomblik het my kop in die boeke. Net belangstel om te weet of iemand het gehoor of enige onderhandelinge met die bogenoemde maatskappy het. Die rede waarom ek hierdie vra is omdat hulle bied fondament kursus handel vir 'n baie lae prys van 19,95 GBP, wat gewoonlik kos 395 GBP. Ek dink die rede hiervoor is om jou 'n snuffel gee en dan kry jy belangstel in die uiteindelike verloop, wat 'n baie meer geld kos. Ek dink aan toegang tot hierdie aanbod, maar het gewonder of iemand enige handeling gehad het of op die kursus was en indien wel dan wat is jou mening oor dit, is dit die moeite werd, ens, na alles is dit nie so duur nie. So dit gaan nie oor die geld nie, maar die vraag of die maatskappy is 'n goeie. Oorspronklik gepos deur Musharaf Ek is redelik nuut in hierdie en op die oomblik het my kop in die boeke. Net belangstel om te weet of iemand het gehoor of enige onderhandelinge met die bogenoemde maatskappy het. Die rede waarom ek hierdie vra is omdat hulle bied fondament kursus handel vir 'n baie lae prys van 19,95 GBP, wat gewoonlik kos 395 GBP. Ek dink die rede hiervoor is om jou 'n snuffel gee en dan kry jy belangstel in die uiteindelike verloop, wat 'n baie meer geld kos. Draad: Akademie vir Finansiële Trading Een ding moet jy hier leer is neem nooit enigiets persoonlike, verloor seer, maar dit nie persoonlike hoef te neem. Mnr weg Ek stem saam met die meeste van alles wat jy sê, maar dude kom jy 'n bietjie hard op hierdie newb. Ons was almal op hierdie stadium een ​​keer sny die man 'n paar slap. Die neem van die kursus by Akademie vir Finansiële Trading nou. Ons is net aangebied hierdie UTP program en afslag in sessie 8, so het ek gedink ek sou rond te kyk om te sien of ek enige inligting oor die Akademie van Finansiële Trading kon vind en hierdie pos was die enigste effens negatiewe een wat ek kon kry, sodat hulle het gegaan en daardeur - Ek het gedink ek sou reageer. Daar is 'n paar positiewe skakels ek gevind by sbwire en globalbankingandfinance Ek gaan om voort te gaan met die UTP program. Ek dink hul ondersteuning program sal wonderlik wees. Ek het die tyd en van plan oor hoe om soveel inligting uit hierdie as wat ek kan. Ek is nie op soek na dié byvoeging tot my CV - want dit verskaf certificaties - maar dit sal beslis nie seergekry nie. Weereens, dit is al nuut vir my - net om in my 2 sent. As ek ontdek iets anders sal beslis weer plaas. Draad: Akademie vir Finansiële Trading Aansluit Datum Maart 2014 Posts 5 Net het die Cheapo € 20 handel kursus met akademie van finansiële handel. En om eerlik te wees vir € 20 is dit die moeite werd wees. Maar daar is nie 'n kat se kans ek doen die gevorderde kursus. Die seuns is handelaars. Vandat ek ingeskryf vir die kursus wat hul reeds bombardeer my met oproepe en e-posse. Ek antwoord op een e-pos gesê ek was nie belangstel as ek besig was om 'n gevorderde kursus (internskap) met 'n ander handel onderwys maatskappy (ek gewoond noem dit hier - want ek weet hoeveel dit infuriates sommige van die handelaars hier toe hulle hier mense betaal vir kursusse Ek ook hulle aangeraai dat die verhandelingsplatform wat ek gebruik is deur 'n spreadbetting maatskappy en dat ek didnt wil hul aged CFD handel metodes gebruik. Hul antwoord was dat spreadbetting maatskappye & quot; jou rekening sluit omdat hulle net geld te maak wanneer jy verloor. Ons het almal 'SB rekeninge op ons & quot ;. gesluit Terwyl ek die geldigheid van hierdie stelling twyfel wil ek bevestiging van ander uit te kry daar of hulle in staat is om 'n bestaan ​​deur SB gewees - enige skakels na drade sal dit baie waardeer As 'n eenkant ek die skool van pipsology en vind dit 'n uitstekende dusver begin. Maar ek dink beslis daar is ruimte vir beginner handelaars om gestruktureerde onderwys solank hulle bereid is om die werk in te sit en doen die navorsing in plaas van op soek na maatskappye te voer skep jy, wat in 'n paar maniere wat kry wat die Akademie vir Ft beloof. In elk geval is bekommerd oor my verward nota hierbo. Ons sien daarna uit om die voltooiing van die Skool vir pipsology en aanvulling van die inligting met die my twee week internskap


No comments:

Post a Comment