Thursday, October 6, 2016

Opsies Trading Videos

Opsies Trading Videos Ek het hier al die gratis opsies handel video's wat ek opgelaai op YouTube ingesamel . Daarbenewens , ek lys hier die video's wat tans te koop as well. Dit bied 'n plek om te gaan ten einde toegang tot al die video's wat ek verskaf . Ek het probeer om beide 'n organisasie en 'n paar basiese inleiding tot elk van die strategieë te voorsien . Jy sal vind daar is 'n logiese progressie van hierdie videos . Video's Te Koop Daar is nou 'n paar video's wat baie meer sal voorsien in diepte dekking van die opsies strategieë , veral gefokus op versprei strategieë . As gevolg van die lengte en moeite wat nodig is om hierdie video's saam te stel , hulle sal beskikbaar wees vir 'n klein lading gemaak . Die doel is om voorsiening te maak videos in hierdie kategorie is bekostigbaar en daardie aanbod waarde wat veel groter as die koste om dit te koop . Bly ingeskakel as meer raak bygevoeg .


No comments:

Post a Comment