Tuesday, October 11, 2016

Artikel 3 Skep Doelwitte

Hoofstuk 8 Artikels Wat is doelwitte? Hoekom moet jy doelwitte te skep? Wanneer moet jy doelwitte te skep? Hoe kan jy doelwitte te skep? Om langtermyn resultate te verkry, moet ons tot middel-termyn doelwitte wat sal lei tot die uitkomste wat ons wil hê. As 'n kind wil hoërskool (sy langtermyn doelwit) te voltooi, in die tussentyd, sal hy moet die tweede, derde, vierde (en so aan) grade suksesvol te voltooi. Leer om hierdie stellings van doelwitte te ontwikkel is wat hierdie artikel is alles oor. In die laaste afdeling van hierdie hoofstuk, het jy geleer hoe om jou organisasie se visie te ontwikkel (byvoorbeeld, " 'n wêreld sonder vigs"), sowel as sy missie (byvoorbeeld, "die hoogste gehalte versorging van mense te verseker in ons gemeenskap met MIV / vigs en stop die verdere verspreiding van die siekte deur 'n omvattende gemeenskap inisiatief. "). Nou sal ons kyk na die ontwikkeling van die spesifieke doelwitte wat jou sal help om jou visie en missie 'n werklikheid te maak. Wat is doelwitte? Sodra 'n organisasie sy missiestelling ontwikkel, sy volgende stap is om die spesifieke doelwitte wat gerig is op die bereiking van hierdie doel te ontwikkel. Doelwitte is die spesifieke meetbare resultate van die inisiatief. doelwitte 'n organisasie se bied besonderhede van hoeveel van wat sal bereik word deur toe. Byvoorbeeld, kan 'n mens van 'n paar doelwitte vir 'n gemeenskap inisiatief om te sorg en omgee vir ouer volwassenes te bevorder: "Teen 2020 (deur toe), om te verhoog met 20% (hoeveel) daardie oudstes rapporteer dat hulle daagliks in kontak met iemand wat omgee vir hulle (wat). " Daar is drie basiese tipes doelwitte. Hulle is: Gedragsdoelwitte. Hierdie doelwitte te kyk na die verandering van die gedrag van mense (wat hulle doen en sê) en die produkte (of resultate) van hul gedrag. Byvoorbeeld, kan 'n woonbuurt verbetering groep 'n objektiewe ontwikkel vir die feit dat 'n verhoogde bedrag van die huis herstel plaasvind (die gedrag) en verbeterde behuising (die resultaat). uitkoms doelwitte Gemeenskap-vlak. Dit is dikwels die produk of resultaat van gedragsverandering in baie mense. Hulle is meer gefokus op gemeenskapsvlak in plaas van 'n individuele vlak. Byvoorbeeld, kan dieselfde buurt groep 'n doel van die verhoging van die persentasie van mense wat in die gemeenskap met voldoende behuising as 'n uitkoms doel gemeenskap-vlak. (Let op die resultaat sal 'n gemeenskap-vlak uitkoms van gedragsverandering in baie van die mense wees.) Proses doelwitte. Dit is die doelwitte wat die grondslag of implementering nodig om jou ander doelstellings te verwesenlik. Byvoorbeeld, kan die groep 'n omvattende plan vir die verbetering van die omgewing behuising aan te neem. In hierdie geval, die goedkeuring van die plan self is die doel. Dit is belangrik om te verstaan ​​dat hierdie verskillende tipes doelwitte is nie wedersyds uitsluitend. Die meeste groepe sal doelwitte in al drie kategorieë te ontwikkel. En al die verskillende tipes doelwitte moet gebruik word as 'n intermediêre merkers van vordering van die organisasie se. Die beste doelwitte het 'n paar eienskappe in gemeen het. Hulle is almal S. M.A. R.T. + C .: Hulle is spesifiek. Dit wil sê, hulle vertel hoeveel (bv 40%) van wat bereik moet word (bv watter gedrag van wie of wat uitkoms) teen watter datum (bv 2020)? Hulle is meetbaar. Inligting met betrekking tot die doel kan afgehaal word, bespeur, of verkry word vanaf rekords (ten minste potensieel). Hulle is haalbaar. Nie net is die doelwitte hulself moontlik, is dit waarskynlik dat jou organisasie in staat om hulle af te trek sal wees. Hulle is na die missie betrokke. Jou organisasie het 'n duidelike begrip van hoe hierdie doelwitte inpas by die oorhoofse visie en missie van die groep. Hulle snel. Jou organisasie het 'n tydlyn ( 'n gedeelte van wat duidelik gemaak in die doelstellings) waarvolgens hulle sal bereik ontwikkel. Hulle is 'n uitdaging. Hulle rek die groep om sy doelwitte te stel op beduidende verbeterings wat belangrik is vir lede van die gemeenskap is. Hoekom moet jy doelwitte te skep? Daar is baie goeie redes om spesifieke doelwitte te ontwikkel vir jou organisasie. Dit sluit in: Die ontwikkeling van doelwitte help jou organisasie te skep spesifieke en haalbare maniere waarop jou missie uit te voer. Voltooi doelwitte kan dien as 'n merker om lede van jou organisasie, befondsers wys, en die groter gemeenskap wat jou inisiatief tot stand gebring. Die skep van doelwitte help jou organisasie stel prioriteite vir sy doelwitte te bereik. Dit help individue en werkgroepe stel riglyne en die ontwikkeling van die taak lys van dinge wat gedoen moet word. Dit benadruk weer jou doel in die hele proses van verandering, wat help om die lede van die organisasie werk aan dieselfde langtermyn doelwitte te bereik. Die ontwikkeling van die lys van doelwitte kan dien as 'n volledigheid tjek, om seker te maak jou organisasie is die aanval op die kwessie op alle toepaslike fronte. Wanneer moet jy doelwitte te skep? Jou gemeenskap organisasie moet doelwitte toe te skep: Jou organisasie ontwikkel (of opgeknap) sy visie en missie stellings, en is gereed om die volgende stap in die beplanningsproses te neem. fokus jou organisasie se verander of uitgebrei. Byvoorbeeld, miskien missie jou organisasie se verband hou met sorg en omgee aan die einde van die lewe. Jy het onlangs bewus van nuwe hulpbronne gemaak, maar om 'n positiewe invloed op die lewens van diegene diep geraak deur die dood van 'n geliefde. As jou organisasie was om aansoek te doen vir hierdie nuwe toekenning, sal dit duidelik uit te brei op jou huidige werk, en sou doelwitte vereis as jy jou aksieplan ontwikkel. Die organisasie wil 'n gemeenskap kwessie of probleem aan te spreek, te skep 'n diens, of maak 'n gemeenskap verander wat vereis dat: 'N paar jaar neem om te voltooi. Byvoorbeeld, kan jou kind gesondheid organisasie hoop om die persentasie van studente wat hoërskool voltooi verhoog - 'n taak wat 'n paar jaar kan neem om te voltooi. 'N Verandering in die gedrag van 'n groot aantal mense. Byvoorbeeld, kan jou organisasie probeer om risiko's vir kardiovaskulêre siektes te verminder, en een van jou doelwitte kan wees om die aantal volwassenes wat betrokke raak in fisiese aktiwiteit in jou gemeenskap te verhoog. 'N multi-fasette benadering. Byvoorbeeld, met 'n probleem so kompleks as dwelmmisbruik, kan jou organisasie hoef te bekommer oor die aanpak van verwante kwessies, soos toegang tot dwelms, beskikbaar dwelm rehabilitasie dienste, regsgevolge vir dwelmgebruik, ens, sowel as die vermindering van die voorkoms (hoe dikwels of hoeveel) van dwelmgebruik. Hoe kan jy doelwitte te skep? So een keer jou organisasie het besluit dat dit wil doelwitte te ontwikkel, hoe gaan jy te werk om dit te doen? Kom ons kyk na die proses wat jou sal help om te definieer en doelwitte te verfyn vir jou organisasie. Definieer of bevestig jou visie en missie stellings Die eerste ding wat jy sal moet doen is kyk na die visie en missie stellings jou organisasie ontwikkel. Voordat jy jou doelwitte te bepaal, moet jy 'n "groot prentjie" wat hulle pas in het. Bepaal die veranderinge wat gemaak moet word Die kern van die skryf van realistiese doelwitte is om te leer watter veranderinge nodig om te gebeur om jou doel te vervul. Daar is baie maniere om dit te doen, insluitend: Navorsing wat kundiges in jou gebied te glo om die beste maniere om die probleem op te los nie. Vir baie gemeenskap kwessies, het navorsers nuttige idees van wat gedoen moet optree om werklike vordering te sien ontwikkel. Hierdie inligting kan beskikbaar deur middel van plaaslike biblioteke, die Internet, staats-en nasionale agentskappe, nasionale nie-winsgewende groepe, en universiteit navorsingsgroepe wees. Bespreek met plaaslike kundiges wat moet voorkom. Sommige van die mense met wie jy kan wens om te praat, sluit in: Ander lede van jou organisasie Plaaslike kenners, soos lede van ander, soortgelyke organisasies wat 'n groot deel van die ervaring met die probleem wat jy probeer om te verander nie Jou agente van verandering. of die mense in 'n posisie om 'n bydrae tot die oplossing. Agente van verandering kan insluit onderwysers, sakeleiers, kerkleiers, plaaslike politici, lede van die gemeenskap, en lede van die media. Jou doelwitte van verandering. die mense wat die probleem of kwessie te ervaar op 'n dag-tot-dag basis en die mense wie se optrede by te dra tot die probleem. hul gedrag veranderende sal die hart van jou doelwitte te word. Bespreek die logistieke vereistes van jou eie organisasie om suksesvol aan te spreek gemeenskapsbehoeftes. Terselfdertyd jou organisasie is op soek na wat moet gebeur in die gemeenskap om die probleem vir jou belangrik is op te los, moet jy ook oorweeg wat jou organisasie nodig het om dit te doen. Het jy 'n aksieplan nodig? Bykomende befondsing? Meer personeel, of meer opleiding vir bykomende personeel? Hierdie inligting is nodig om die proses doelwitte het ons gepraat oor vroeër in hierdie afdeling te ontwikkel. Op hierdie punt in die beplanningsproses, hoef jy nie hard en vinnig antwoorde op die bogenoemde vrae nodig het. Wat jy as deel van hierdie stap moet ontwikkel is 'n algemene lys van wat gedoen moet optree om die veranderinge wat jy wil sien te maak. Byvoorbeeld . miskien jou groep het besluit op die volgende missie: "Om risiko vir kardiovaskulêre siektes te verminder deur 'n gemeenskap inisiatief." Op hierdie punt in jou navorsing (sonder om in besonderhede), kan jou organisasie het besluit dat jou doelwitte sal gegrond wees op die volgende algemene doelwitte: Begin rook programme Begin rook voorkomingsprogramme Lei tot 'n toename in aerobiese oefening Verminder die bedrag van vetsug Moedig gesonder dieet Verhoog voorkomende medisyne (byvoorbeeld, meer ondersoeke vir vroeër opsporing van siektes, beter begrip van waarskuwingstekens en simptome) Verhoog die wetenskaplike begrip van jou eie organisasie met betrekking tot die oorsake en patofisiologie van kardiovaskulêre siekte Versterk bande jou organisasie se nasionale organisasies verbind tot dieselfde doelwitte as jou organisasie Versamel basislyndata op die kwessies aangespreek moet word Sodra jou organisasie het 'n algemene idee van wat hulle wil om te bereik, is die volgende stap is om basislyndata ontwikkel oor die kwessie aangespreek moet word. Basislyn data is die feite en syfers wat jou vertel hoe groot die probleem is; dit gee spesifieke syfers oor die mate waarin dit bestaan ​​in jou gemeenskap. Basislyndata kan die voorkoms (nuwe gevalle) van 'n probleem in die gemeenskap aan te dui. Byvoorbeeld, "Malott County het 'n adolessent swangerskap koers van 12,3 swangerskappe vir elke duisend tienermeisies." Sulke data kan ook onthul die voorkoms (bestaande gevalle) van die probleem. Byvoorbeeld, "In Jefferson County, 35% van tieners het gerapporteer dat hulle nie voorbehoedmiddels gebruik het tydens die laaste keer dat hulle seks gehad het." Basislyndata kan ook meet gemeenskap houdings teenoor 'n probleem. Byvoorbeeld, "65% van die inwoners van Malott County dink nie tienerswangerskappe 'n belangrike probleem vir die gemeenskap te wees." Hoekom basislyn data in te samel? Hierdie inligting is belangrik, want basislyndata bied jou organisasie met die getalle; die beginpunte waarteen jy kan meet hoeveel vordering wat jy gemaak het. Nie net is nuttig hierdie inligting wanneer oorspronklik vra vir finansiële (of ander) hulp, kan dit jou help om te wys wat jou organisasie later in sy leeftyd gedoen het. So, vroeg in die lewe van jou organisasie, kan jy bewys om befondsers dat daar werklik 'n baie groot probleem in jou gemeenskap wat aangespreek moet word ( "Malott County se adolessente swangerskap koers is die hoogste in die staat van Georgië.") En toe later gevra in die lewe van jou gemeenskap inisiatief, "Wat het jy gedoen?" jy in staat is om te antwoord, sal wees "Sedert ons koalisie gevorm het Malott County gesien swangerskap onder tieners daal met 35%." As jy nie in te samel (of verkry) die basislyn inligting, kan jy nie bewys hoeveel jy gedoen het. Hoe kan jy hierdie inligting in te samel? Daar is twee basiese maniere om basislyn data in te samel: Jy kan jou eie basislyn data in te samel vir die inligting wat verband hou met jou spesifieke kwessies. Maniere om hierdie inligting in te samel, sluit die gebruik van opnames, vraelyste, en persoonlike onderhoude. Jy kan inligting wat reeds ingesamel is te gebruik. Openbare biblioteke, stad regering, maatskaplike dienste agentskappe, plaaslike skole, of gesondheid stad departemente kan reeds die statistieke wat jy wil, veral as 'n ander organisasie reeds werk gedoen op 'n soortgelyke probleem in jou gemeenskap. Besluit wat realisties is vir jou organisasie te bereik Sodra jy weet wat jy wil doen, sowel as presies hoe groot die probleem is, is dit tyd om uit te vind hoeveel jy glo dat jou organisasie kan bereik. Het jy die hulpbronne om al die doelwitte wat jy gekyk na wat in Stap Twee beïnvloed? En tot watter mate sal jy in staat wees om hulle te bereik? Hierdie vrae is moeilikes te beantwoord. Dit is moeilik vir 'n nuwe organisasie te weet wat dit redelik kan verwag om gedoen te kry. Byvoorbeeld, as jy probeer om pryse van immunisering van kinders te verhoog, sal jou organisasie in staat wees om dit te verhoog met 5% in drie jaar, of met 20% in een jaar? Hoe kan jy hierdie besluite te neem? Ongelukkig is daar geen maklike antwoorde. Jou organisasie moet 'n goeie blik op sy hulpbronne, sowel as praat met kenners wat 'n gevoel van wat is nie net moontlik nie, maar waarskynlik te neem. Byvoorbeeld, kan jy lede van organisasies wat soortgelyke dinge gedoen het, of navorsers vra in jou onderwerp gebied wat hulle glo sinvol. Onthou, jy probeer om doelwitte wat beide haalbaar en uitdagende is ingestel. Dit is moeilik om net die regte kennis van balans tussen hierdie twee eienskappe getref, en jy kan nie altyd kry dit net reg. Navorsing en ervaring, maar moet jou help om nader aan hierdie doelwit te kom. Stel die doelwitte vir jou organisasie of inisiatief Met al hierdie inligting in gedagte, jou organisasie is gereed om 'n paar kort termyn doelwitte wat uitvoerbaar maar veeleisende is ingestel. Onthou, doelwitte verwys na spesifieke meetbare resultate. Hierdie veranderinge in gedrag, uitkoms, en die proses moet in staat wees om nagespoor en gemeet in so 'n manier om te wys dat 'n verandering plaasgevind het. 'N waarskuwing. Dikwels is die doelwitte van 'n gemeenskap inisiatief of organisasie stel of beïnvloed word deur die primêre befondsing agentskap. Ongeag invloede van buite, moet elke gemeenskap inisiatief besluit watter probleme dit gaan oor te neem en watter doelwitte sukses vir hul organisasie sou definieer. jou organisasie se lys van doelwitte moet al die volgende te doen: Sluit al drie tipes doelwitte: doelwitte wat gedragsverandering, gemeenskap uitkomste te meet, en diegene wat belangrike dele van die beplanningsproses te meet. Sluit spesifieke doelwitte wat hoeveel van wat sal plaasvind vertel deur toe. Byvoorbeeld, "Teen 2020, pryse van tiener swangerskap onder 12-17-jarige meisies sal daal met 30%." Hulle behoort al van die "kriteria SMART + C." Soos ons vroeër in hierdie artikel bespreek word, beteken dit dat hulle behoort te wees, S pecific, M easurable, A chievable, R elevant, T ime d, en C hallenging. Kom ons kyk na nog 'n voorbeeld van 'n paar doelwitte; hierdie doelwitte kom uit 'n organisasie wat fokus op die voorkoming van adolessente dwelmmisbruik. Doelwitte wat ontwikkel is deur 'n adolessent dwelmmisbruik voorkoming inisiatief Teen die jaar 2012, sal die gebruik van tabak onder 12-17 jariges verminder word deur 40%. Teen die jaar 2012, sal die gebruik van alkohol onder 12-17 jariges word met 50% verminder. Teen die jaar 2012, sal die gebruik van dagga onder 12-17 jariges verminder word deur 70%. Teen die jaar 2012, sal die gebruik van kokaïen onder 12-17 jariges verminder word deur 80%. Kyk weer na die doelwitte van jou organisasie geskep Voordat jy jou doelwitte te finaliseer, is dit sinvol vir lede van jou organisasie te hersien nog een keer, en moontlik, mense buite jou organisasie vra om hulle te hersien as well. Jy kan lede van jou organisasie wat nie betrokke was by die ontwikkelingsproses om jou werk te hersien vra. Jy kan ook graag die gedagtes van plaaslike kundiges, teikens en agente van verandering te kry, en / of van mense wat soortgelyke werk in ander gemeenskappe te hersien wat jy ontwikkel. Jy kan resensente vra om kommentaar te lewer op: Moenie jou doelwitte elke voldoen aan die kriteria van "SMART + C"? Is jou lys van doelstellings volledig? Dit wil sê, is daar belangrike doelwitte wat vermis word? Is jou doelwitte gepas? Is enige van u doelwitte omstrede? As dit so is, jou organisasie nodig het om te besluit of hulle gereed is om die storm wat mag ontstaan ​​te hanteer. Byvoorbeeld, 'n program wat probeer om die verspreiding van vigs in die gemeenskap kan besluit skoon naalde vir dwelmverslaafdes te verminder is 'n objektiewe hulle wil om te streef na; maar dit kan baie goed probleme vir daardie organisasie veroorsaak. Dit is nie te sê dat die organisasie moet nie maak dat 'n objektiewe, maar hulle moet dit doen met 'n duidelike begrip van die gevolge. Gebruik jou doelwitte om strategieë jou organisasie se definieer Ten slotte, as jy jou algemene doelstellings het, is jy gereed vir die volgende stap: die ontwikkeling van die strategieë wat hulle moontlik sal maak. Sodra jou doelwitte is dan voltooi en bevredigende om lede van die organisasie en belangrike mense buite die groep, is jy gereed om aan te beweeg na die ontwikkeling van suksesvolle strategieë. in Opsomming Die ontwikkeling van doelwitte is 'n kritieke stap in jou beplanningsproses. Dit kan ook baie opwindend stuk wees, want dit is die tyd wanneer jou organisasie werklik begin om te sê wat, presies, jy gaan om ontslae gedoen om jou droom te verwesenlik. In die volgende afdeling oor strategieë, kry ons nog meer detail georiënteerd, terwyl ons die breë maniere om te bereik (of selfs, te oorskry) die doelwitte wat jy gestel het bespreek.


No comments:

Post a Comment