Friday, October 14, 2016

Silwer Etf In Indië

Silwer ETF in Indië Gister het ek geskryf oor die koop van goue munte. en ontvang 'n e-pos van 'n leser te vra of daar enige manier om te belê in silwer sonder om te koop fisiese silwer soos 'n silwer ETF of 'n silwer onderlinge fonds. Ek weet daar is baie van silwer ETF in die VSA, en ek het selfs het 'n lys van silwer ETF in die verlede, maar ek was nie bewus van enige silwer ETF beskikbaar Indiese beleggers. Ek grawe 'n bietjie en het bevind dat hoewel Maatstaf fondse 'n prospektus vir 'n silwer ETF in 2008 het geliasseer daardie fonds nooit eintlik gekom om bestaan. 'N vinnige blik van die prospektus toon dat selfs hierdie ETF didnt eintlik van plan om fisiese silwer te koop, maar belê in ander oorsese beursverhandelde fondse of onderlinge fondse wat belê in silwer. So, in die sin dat dit nie sou 'n baie direkte manier van 'n belegging in silwer was. Ek kon nie vind 'n onderlinge fonds wat belê in silwer nie, en ek glo dat daar geen silwer ETF of silwer onderlinge fonds in Indië op hierdie tyd. As jy belangstel in silwer, dan nou die beste bet vir jou koop fisiese silwer hoewel berging van fisiese silwer 'n probleem kan word as jou Holdings groei. Die volgende beste opsie is waarskynlik betrokke is by kommoditeit verhandel en handel silwer nie, maar dit is nie iets wat ek persoonlik gedoen het, en Ek het geen kennis van dit. Indien enige van julle weet 'n goeie manier om 'n standpunt in te neem in silwer asseblief deel met die res van die gemeenskap hier.


No comments:

Post a Comment